Încărcare...
Te afli aici:  Prima pagină  >  Studii de caz  >  Analize și sugestii  >  Pagina de mai jos...

unimedia.md – propunem o nouă interfață

Scris, tradus sau adaptat de la 10 mai 2011 și nu are nici un comentariu

Să vedem cum abordează lucrurile marii jucători de pe piața internațională în acest sens:

Iată doar câteva dintre observațiile făcute, fără a intra prea mult în detalii:

  • Nu au atâta publicitate și se orientează pe conținut.
  • Au o structurare și grupare logică a infomației și sunt minimaliste (pe majoritatea, chiar data plasării noutății este absentă pe prima pagina, însă despre câte vizualizări sau comentarii are o noutate, nici nu poate fi vorba pe prima pagină).
  • Există prioritizare între elemente și sunt respectate multe dintre principiile uzabilității.
  • Paginile sunt făcute să poată fi vizualizate la rezoluții de la 1024px.
  • Sunt “clean & clear”.
  • Într-un final… este mult mai bine.

Și tot ca să nu intrăm prea mult în detalii despre ce nu este bine făcut la moment pe prima pagina unimedia.md, vom veni cu o soluție de design pentru aceasta.

Cu toate că la moment nu cunoaștem care sunt zonele de top ca și interes și elementele importante (dacă am fi cunoscut, probabil că aranjarea elementelor avea să fie diferită), totuși am venit cu următoarele propuneri:

Organizarea și gruparea elementelor

  • Abonare la newsletter, facebook, RSS, twitter și Youtube le-am grupat.
  • Bara de căutare am grupat-o împreună cu tag-urile (aproximativ în același mod cum am facut-o pentrutotul.md)
  • Am evidențiat butonul de Trimite o știre.
  • Statisticile Unimedia le-am include în compartimentul Publicitate
  • Multe legături au trecut în partea de jos a paginii

Știrile de top
Propunem următoarea abordare:

  • un modul de Breaking News, care ar scoate imediat în evidență noutățile de ultimă oră.
  • implementarea unui slider cu ultimele 5 noutăți care va conține
    • poza articolului
    • titlul articolului
    • data, comentarii și număr vizualizări (cu toate că acest ultim indicator îl vedem puțin relevant)
  • imediat în dreapta sliderului să fie titlurile ultimelor articole, care dacă vor conține materiale video, să aibă un icon de video chiar în titlu.
  • tot aici propunem să fie implementată și funcționalitatea de Top citite și Top comentate după criteriile 7 zile și 30 zile.

Cu alte cuvinte, în loc de:

și

propunem următoarea soluție:

Mai jos de aceste elemente am realizat playlist-ul galeriei video într-o nouă manieră. Tot aici e și playerul privesc.eu:

Blocurile de noutăți

Propunem următoarele:

în loc de:

Și aceasta din cauză că titlurile ar trebui să fie destul de relevante încât să îndemne vizitatorul să citească întreg articolul, deci paragraful trunchiat de text îl excludem.

Plus la cele de mai sus, am conceput noua variantă de design să fie pentru rezoluție de la 1024px în sus față de actuala, care este prevăzută pentru rezoluții mai mari de 1280px inclusiv. Am avut în vedere și regula treimilor și the golden grid.

Iată ce propunem (click pe imaginea de mai jos pentru a o vedea în dimensiune naturală):

Imagine micșorată. Click mărire.

Vezi testul above the fold pentru designul propus de noi. Vezi testul above the fold pentru versiunea actuală.

Ce părere aveți?
Așteptăm comentarii, critici constructive, opinii și sugestii de îmbunătățire.

Despre cine a scris sau tradus și adaptat acest articol

avatar

Fondator și Art Director @ RT Design Studio

De 10 ani "in the business". A dezvoltat, conceput și realizat mii de designuri, interfețe grafice și pagini web. Este fondatorul companiei RT Design Studio, care se ocupă și cu studiul, consultanța și realizarea de User Interface. Contribuie la dezvoltarea UX.MD scriind analize și studii de caz. Plus implică echipa RT Design Studio în dezvoltarea platformei tehnice și interfeței grafice a acestei pagini web.

Citește în continuare...

rt-contacts-android

Sugestii de îmbunătățire pentru interfața aplicației Contacte a telefonului Samsung Galaxy S3

Citește →